123
  1. L’Assemblea de CSeM, en la seua reunió del divendres 20 d’octubre de 2018, va nomenar la present Comissió Negociadora, integrada per un nombre paritari de dones i homes, pertanyents a l’Assemblea i no vinculats a cap altra força política, i li va atorgar el següent mandat: de cara a les eleccions municipals de maig de 2019, abordar el procés de confluència amb les forces polítiques de la ciutat de Castelló que mantenen principis afins als de CSeM i representar els posicionaments de l’Assemblea en aquest procés.
  2. Entre aquests posicionaments, destaca la voluntat d’enteniment des del principi comú de maximitzar la participació ciutadana en la presa de decisions polítiques i la consegüent aposta per unes primàries obertes a la ciutadania, conjuntes a totes les forces polítiques i socials participants en el procés de confluència i desvinculades de qualsevol repartiment de quotes de poder entre partits polítics.
  3. Des dels posicionaments esmentats, aquesta Comissió Negociadora ha emplaçat formalment a abordar el procés de confluència a Podem, EUPV i Compromís.

Aquesta Comissió Negociadora, que respon exclusivament davant l’Assemblea de CSeM i és l’única font oficial d’informació de CSeM en relació amb el procés de confluència, informarà puntualment a l’Assemblea, així com a la ciutadania de Castelló mitjançant els seus comunicats.