Feature Asamblea 9

Des de la Comissió Negociadora i tota l’Assemblea de Castelló en Moviment agraïm el gest de Podem de no assistir a l’assemblea durant el període de negociacions, però volem remarcar que els considerem part, i part activa, de l’assemblea.

Tornem a reiterar que continuem compromesos amb la confluència perquè creiem que la millor opció per a la ciutadania és trobar una única papereta que tinga com a objectiu fonamental la defensa dels drets de la majoria.

Creiem que la millor opció per a la ciutadania és trobar una única papereta que tinga com a objectiu fonamental la defensa dels drets de la majoria

És per això que des de Castelló en Moviment hem tornat a enviar una proposta d’acord, el més proper possible a les posicions que ens han presentat, per tal que tinguen temps de debatre-la i esmenar-la abans de la seua data límit de l’1 de desembre. Per la nostra banda, es convocarà una assemblea per valorar la seua possible proposta o resposta.